Kumtel Şikayet: Kumtel Ankastre Setlerin ŞikayetVar’daki Son Durumu Nedir?
1 Aralık 2023Başlıklar
Kumtel markası ankastre set denildiğinde akla gelen ilk markalardan biridir. Bim’de satılan Kumtel ankastre set ve Trendyol’da satılan ankastre setler içeriklerinden de Kumtel ankastre setleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Kumtel ankastre setlerin ŞikayetVar sitesindeki son durumu nasıl, buna bakalım.
Kumtel, ŞikayetVar sitesine 10 yılı aşkındır resmi olarak kayıtlıdır. Son bir yılda yazılan şikayetlerin tamamına cevap verilmiş. Yapılan şikayetlerden bir kaç tanesine bakalım.
(Nilüfer Hanım)
Kumtel resmi web sitesinden aldığım ankastre set ürününün fırın fanı çalışmıyor. Yenisiyle değiştirilmesi yerine servise alındı. Yenisi gönderileceği söylenmesine rağmen haftalar geçti ve hala bir sonuç yok. Karşılaştığım en çözüm odaksız firma olmanız bir yana, hiçbir iletişim kanalından ulaşılamıyor olmanız da cabası. Kusurlu ürünün arkasında duramayacaksanız, kurumsal firma anlayışınızı gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Türk firması olduğunuz için tercih etmiştim, ancak işini hakkıyla yapamayan bir firmaya denk geleceğimi tahmin etmemiştim. Elimden geldiğince tüm platformlarda bu saygısızlığı dile getireceğim ve gerekli yerlere başvuru yapacağımı bilmenizi isterim.
(Albullah Bey)
Kumtel satış mağazasından aldığım ankastre setten hiç memnun kalmadık. Sürekli köye gittiğimiz ve az kullandığımız halde, ocak iki kez arızalandı. Ocak çakmağı sıkışıp kalıyor. Ürünün hatalı olduğunu düşünüyorum. Servisi kaç kez arayıp arıza bildirip kayıt açmama rağmen, yeterince ilgilenilmedi. Bir kez servis gelip baktı ancak kusuru bize atıyorlar. Ürün yeni olmasına rağmen bu sorunları yaşıyoruz.
(Gülsade Hanım)
Kumtel servisini günde 5-6 kez aramama rağmen geç bağlanıyor. Üstelik ne zaman talep oluştursam, ankastre set aldım ve onu sadece monte ettirmek istiyorum; iki defa kaydımı yenilememe rağmen hala tarafıma dönüş sağlanmıyor. Ne zaman arasam, karşımdaki kişi ‘Şu an kayıt oluşturulmadı’ diyor. Ne yapmam gerekiyor?
(Nevzat Bey)
Kumtel servisini günde 5-6 kez aramama rağmen geç bağlanıyor. Üstelik ne zaman talep oluştursam, ankastre set aldım ve onu sadece monte ettirmek istiyorum; iki defa kaydımı yenilememe rağmen hala tarafıma dönüş sağlanmıyor. Ne zaman arasam, karşımdaki kişi ‘Şu an kayıt oluşturulmadı’ diyor. Ne yapmam gerekiyor?
(Pınar Hanım)
Kumtel marka ankastre set aldık. Davlumbazın ışığı yanmıyor. Düğmeleri yerinden çıkıyor. Gereken şekilde düzeltilmesini talep ediyorum. Alalı dört ay kadar oldu. Işık bir gidip bir geliyordu. Artık hiç yanmıyor. Eve ® elektrikçi de çağırdık ama garantiden çıkmaması için dokundurtmadık. En kısa sürede dönüş yaparsanız sevinirim.